Wenflyinfo@wenfly.lvRezervēt ceļojumuPieslēgties / Reģistrētieswenfly
No: Riga
Pēc: 26 Dec 2025
Uz: 7 naktis
Ceļotāji: 2 Pieaugušie

MARIN HOTEL KEMER 3*

MARIN HOTEL KEMER 3*MARIN HOTEL KEMER 3*MARIN HOTEL KEMER 3*MARIN HOTEL KEMER 3*MARIN HOTEL KEMER 3*
3.5 Ļoti labi pamatojoties uz 152 atsauksmēm

Informācija par viesnīcu

Viesu atsauksmju kopsavilkums

  • Ērta atrašanās vieta
  • Tuvums apskates objektiem
  • Piekļuve restorāniem
  • Dažādas ērtības
  • Baseins un bārs
  • Numuru ērtības
  • Netīri numuri
  • Pelējums vannas istabās
  • Ierobežota ēdiena izvēle
  • Valodas barjeras
  • Slikts serviss

Marin Hotel Beldibi piedāvā relaksējošu uzturēšanos ar mini bāru, gaisa kondicionieri un maksas Wi-Fi. Izmantojiet diennakts reģistratūru, ātro reģistrēšanos/izrakstīšanos, bagāžas glabātuvi, baseinu un bāru pie baseina. Pieejama autostāvvieta. Neaizmirstiet apmeklēt Lotus restorānu ar Āzijas virtuvi netālu. Izbaudiet labāko no Beldibi Marin Hotel.

Kas patika viesiem

  • Atrašanās Vieta: Viesiem patika viesnīcas tuvums Beldibi apskates objektiem, kas ļāva viegli izpētīt apkārtni. Atrašanās vieta piedāvā ērtu piekļuvi vietējiem restorāniem un veikaliem. Daudzi uzskatīja, ka apkārtējā dabas skaistums ir viens no uzturēšanās izcilākajiem momentiem. Viesnīcas atrašanās vieta nodrošina mierīgu vidi, prom no pilsētas kņadas.
  • Ērtības: Viesnīca piedāvā dažādas ērtības, kuras viesi uzskatīja par noderīgām, piemēram, baseinu un bāru pie baseina. Tika novērtēta tādu ērtību kā gaisa kondicionētājs un mini bārs pieejamība numuros. Viesiem patika arī 24 stundu reģistratūras un ātrās reģistrēšanās un izrakstīšanās pakalpojumi. Daudziem apmeklētājiem ievērojama iezīme bija privātā pludmale.

Kas viesiem nepatika

  • Tīrība: Tīrība bija galvenā problēma daudziem viesiem, kuri ziņoja par netīriem un putekļainiem numuriem. Vannas istabas bieži tika minētas kā pelējuma pilnas, un daži viesi uzskatīja, ka dušas iekārtas ir neapmierinošas. Dvieļi netika regulāri mainīti, kas palielināja neapmierinātību. Viens viesis atzīmēja: "Numuri bija netīri, putekļaini, un vannas istaba bija pilna ar pelējumu." ("The rooms were dirty, dusty, and the bathroom was full of mold.")
  • Ēdiens Un Dzērieni: Ēdienu piedāvājums neatbilda viesnīcas reklāmā izvirzītajām cerībām. Viesi bija vīlušies par ierobežoto izvēli un uzkodu vai dzērienu trūkumu starp ēdienreizēm. Bāra agrā slēgšana arī izraisīja neapmierinātību. Viens viesis piezīmēja: "Ēdiens noteikti neatbilda reklamētajam 'viss iekļauts'." ("The food definitely did not match the advertised 'all inclusive.'")
  • Apkalpošana: Viesnīcas apkalpošana bieži tika kritizēta, īpaši valodas barjeru dēļ ar personālu. Viesi uzskatīja, ka personāla ierobežotās angļu valodas zināšanas pasliktināja viņu pieredzi. Turklāt nekonsekventās WiFi cenas bija bieža sūdzība. Viens viesis izteicās: "Personāls gandrīz nerunāja angliski, un 'čehu pārstāvis' knapi varēja sazināties angliski." ("The staff hardly spoke English, and the 'Czech-speaking representative' could barely communicate in English.")

Kategoriju vērtējumi

  • Miega kvalitāte 3.9
  • Atrašanās vieta 3.7
  • Numuri 3.2
  • Apkalpošana 3.8
  • Vērtība 3.6
  • Tīrība 3.3

Kopsavilkums

Marin Hotel Kemer piedāvā jauktu pieredzi ar gan stiprajām, gan vājajām pusēm. Viesi novērtēja ērtu atrašanās vietu un pieejamo ērtību daudzveidību. Tomēr bieži tika minētas problēmas ar tīrību un apkalpošanu, kas ietekmēja kopējo apmierinātību. Viesnīca ir vispiemērotākā ceļotājiem, kuri dod priekšroku atrašanās vietai un ērtībām, nevis luksusam, un ir gatavi pievērt acis uz dažiem trūkumiem. Tā var nebūt ideāla tiem, kas meklē augstu komforta un apkalpošanas līmeni.

Atrašanās vieta

Uzziniet vairāk Tripadvisor
Lai garantētu rezervāciju, samaksājiet 10% depozītu Wenfly Trust