Viesu atsauksmju kopsavilkums
- Ērta atrašanās vieta
- Ainaviskie skati
- Plašs ērtību klāsts
- Bezmaksas internets
- Gaisa kondicionētājs
- Problēmas ar tīrību
- Rupjš personāls
- Negaršīgs ēdiens
- Slikta ēdiena marķēšana
Turcijas pērle, lielisks Vidusjūras reģiona viesnīca, profesionāli organizē biznesa un atpūtas ceļojumus.
Kas patika viesiem
- Atrašanās Vieta: Viesnīca atrodas Guzelobā, vietā, kas tiek novērtēta par tās tuvumu Vidusjūras piekrastei. Viesi uzskatīja, ka šī vieta ir ērta vietējo apskates objektu apmeklēšanai un novērtēja ainaviskos skatus. Autobusu un lidostas transfēra pakalpojumi tika atzīti par noderīgiem ērtai ceļošanai.
- Ērtības: Viesnīca piedāvā plašu ērtību klāstu, tostarp baseinu, restorānu un bāru/atpūtas telpu. Viesi novērtēja bezmaksas interneta un gaisa kondicionētāja pieejamību. Pozitīvi tika novērtēts arī biznesa centrs un nesmēķētāju numuri.
Kas viesiem nepatika
- Tīrība: Daudzi viesi ziņoja par problēmām ar tīrību, norādot uz netīru gultas veļu un dvieļiem. Kāds viesis minēja: 'Grīda numurā bija netīra, sega bija bez pārvalka, vecāka par mani un neticami netīra.' Arī pelējums vannas istabā un pastāvīga smaka no tualetēm tika izcelti kā problēmas.
- Personāls: Personāls saņēma jauktas atsauksmes, vairāki viesi aprakstīja tos kā rupjus vai neatsaucīgus. Kāds viesis stāstīja par gadījumu, kad reģistratūras vadītājs bija īpaši neatsaucīgs: 'Es runāju ar Mr Ignor reģistratūrā, un viņš teica, lai es to atnesu, un viņš to izžāvēs.' Tomēr bāra personāls tika atzīmēts kā draudzīgs.
- Ēdiens: Ēdiena kvalitāte bieži tika kritizēta, viesi to uzskatīja par negaršīgu un slikti marķētu. Kāds viesis minēja: 'Ēdiens bija lielākoties neatpazīstams, ja vien neesat turks, un nekas nebija marķēts.' Turklāt vairāki viesi pēc ēšanas viesnīcā piedzīvoja kuņģa problēmas.
Kategoriju vērtējumi
- Miega kvalitāte 3.6
- Atrašanās vieta 3.0
- Numuri 3.2
- Apkalpošana 2.8
- Vērtība 2.8
- Tīrība 3.6
Kopsavilkums
Kopumā viesnīca ir ar jauktu reputāciju un ievērojamām uzlabošanas iespējām. Lai gan atrašanās vieta un dažas ērtības tiek novērtētas, tīrības un personāla uzvedības problēmas ir biežas sūdzības. Arī ēdiena kvalitāte atstāj vēlmi pēc labāka, un vairāki viesi piedzīvoja diskomfortu. Šī viesnīca varētu būt piemērota tiem, kas prioritizē atrašanās vietu un pamata ērtības, nevis greznību un servisu. Tomēr potenciālajiem viesiem vajadzētu būt gataviem mazāk nekā ideālai pieredzei attiecībā uz servisu un tīrību.