Viesu atsauksmju kopsavilkums
- Augsts tīrības līmenis
- Draudzīgs personāls
- Profesionāls serviss
- Ikdienas uzkopšana
- Mazi numuri
- Neapmierinoši skati
- Atkārtojošs ēdiens
- Vadības problēmas
Viesnīca netālu no Alānijas izklaides centra un Kleopatras pludmales, ideāli piemērota jauniešiem un pāriem. 85 moderni numuri ar skatu uz pili un kalniem. Iekštelpu un āra restorāni, bāri un ērtības invalīdiem. Divi baseini, Wi-Fi, TV istaba un labsajūtas centrs ar hamamu, saunu un masāžu. Ūdens sporta veidi, sērfošana un pludmales volejbols.
Kas patika viesiem
- Tīrība: Viesi novērtēja viesnīcas tīrību, norādot, ka uzkopšana tika veikta katru dienu un augstā līmenī. Personāls smagi strādāja, lai uzturētu tīru vidi, kas bija svarīgs aspekts daudziem apmeklētājiem. Kāds viesis minēja: 'Viesnīca bija ļoti tīra, un mums pat izveidoja īpašas figūras no dvieļiem.' Šāda uzmanība tīrībai tika pastāvīgi slavēta.
- Personāls: Viesnīcas personāls bieži tika slavēts par draudzīgumu un profesionalitāti. Daudzi viesi uzskatīja, ka tīrītāji un viesmīļi ir viesnīcas mugurkauls, nodrošinot lielisku servisu, neskatoties uz garām darba stundām. Kāds viesis atzīmēja: 'Tīrītāji un lielākā daļa viesmīļu ir šīs viesnīcas īstais mugurkauls. Viņi ir ļoti draudzīgi, cieņpilni un cenšas labi veikt savu darbu.'
Kas viesiem nepatika
- Numuru Kvalitāte: Daži viesi uzskatīja, ka numuri ir mazāki, nekā gaidīts, ar neapmierinošiem skatiem. Kāds viesis atzīmēja: 'Numuri ir diezgan mazi, un manā gadījumā skats bija neapmierinošs — tā vietā, lai būtu skats uz jūru vai kaut kas patīkams, es skatījos tieši uz tuvējām dzīvojamām telpām.' Turklāt tika ziņots par tādām problēmām kā salauztas dušas galviņas un karstā ūdens trūkums, kas pasliktināja kopējo pieredzi.
- Ēdiens Un Dzērieni: Ēdiens viesnīcā saņēma jauktas atsauksmes, daži viesi to uzskatīja par atkārtojošu un nepietiekami daudzveidīgu. Kāds viesis minēja: 'Ēdiens kopumā ir ēdams, bet nekas īpašs un nav daudzveidīgs.' Arī kūku un cepumu kvalitāte pēcpusdienas tējas laikā tika kritizēta, un ierobežotā dzērienu izvēle pakalpojumā 'viss iekļauts' tika uzskatīta par trūkumu.
- Vadības Problēmas: Vairāki viesi saskārās ar negatīvu pieredzi viesnīcas vadības dēļ, īpaši attiecībā uz īpašnieka uzvedību. Kāds viesis dalījās: 'Atmosfēru pilnībā sabojā viesnīcas īpašnieks, kurš uzvedas tā, it kā viesi būtu traucēklis viņa privātajā restorānā.' Tika ziņots par gadījumiem, kad viesus lūdza pārsēsties no īpašniekam rezervētiem galdiem, kas atstāja sajūtu, ka viesi nav gaidīti.
Kategoriju vērtējumi
- Atrašanās vieta 4.1
- Miega kvalitāte 3.7
- Numuri 3.9
- Apkalpošana 3.7
- Vērtība 3.5
- Tīrība 3.7
Kopsavilkums
Kleopatra Micador viesnīca piedāvā jauktu pieredzi viesiem, kur tīrība un draudzīgs personāls ir tās stiprās puses. Tomēr mazie numuri, atkārtojošais ēdiens un vadības problēmas pasliktina kopējo iespaidu. Viesnīca ir vislabāk piemērota viesiem, kuri dod priekšroku atrašanās vietai un tīrībai, nevis greznībai un daudzveidībai. Lai gan daži viesi izbaudīja savu uzturēšanos, citi uzskatīja vadības uzvedību par atbaidošu. Kopumā tā varētu patikt budžeta apzinātiem ceļotājiem, kuri meklē ērtu atrašanās vietu netālu no pludmales.