Wenflyinfo@wenfly.lvRezervēt ceļojumuPieslēgties / Reģistrētieswenfly
No: Riga
Pēc: 26 Dec 2025
Uz: 7 naktis
Ceļotāji: 2 Pieaugušie

KLAS HOTEL 4*

KLAS HOTEL 4*KLAS HOTEL 4*KLAS HOTEL 4*KLAS HOTEL 4*KLAS HOTEL 4*KLAS HOTEL 4*KLAS HOTEL 4*KLAS HOTEL 4*KLAS HOTEL 4*
2.7 Labi pamatojoties uz 80 atsauksmēm

Informācija par viesnīcu

Viesu atsauksmju kopsavilkums

  • Mierīga vide
  • Tuvums pludmalei
  • Daudzveidīgas iespējas
  • Baseins un fitnesa centrs
  • Gaisa kondicionieris
  • Tīrības problēmas
  • Vilšanās ar ēdienu
  • Nedraudzīgs personāls
  • Slikti dzērieni

Ja meklējat budžetam draudzīgu viesnīcu Kargicak, izvēlieties Alanya Klas Hotel. Numuri ar ledusskapi un gaisa kondicionieri, bezmaksas Wi-Fi. Viesnīcā ir diennakts reģistratūra, numuru apkalpošana un bagāžas glabāšana. Atpūtieties pie baseina un baudiet bezmaksas brokastis. Kargicak apmeklējiet populāro Āzijas restorānu Sakura. Personāls jūs gaida.

Kas patika viesiem

  • Location: Viesnīca atrodas Kargidžakā, piedāvājot mierīgu vidi prom no pilsētas burzmas. Viesi novērtēja tuvumu pludmalei, lai gan tā bija akmeņaina un nebija piemērota bērniem. Apkārtne nodrošina patīkamu atpūtu ar gleznainiem skatiem.
  • Facilities: Viesiem patika viesnīcā pieejamo iespēju dažādība, tostarp baseins un fitnesa centrs. Numuru gaisa kondicionieris bija īpaši novērtēts karstās dienās. Daudzi apmeklētāji arī novērtēja bezmaksas interneta pieejamību.

Kas viesiem nepatika

  • Cleanliness: Daudzi viesi bija neapmierināti ar numuru tīrību. Viens viesis minēja: "Apkopējas nāca katru dienu, bet gultas veļa netika mainīta ne reizi 10 dienu laikā." ("The maids came in every day but the sheets weren't changed even once in 10 days.") Vannas istabas arī tika tīrītas reti, kas bija liela problēma vairākiem apmeklētājiem.
  • Food And Drinks: Ēdiens un dzērieni bija liela vilšanās daudziem viesiem. Viens viesis atzīmēja: "Mums bija jāmin, ko mēs ēdam, jo nebija nekādu uzrakstu par ēdienu." ("We had to guess what we were eating, as there were no notes about the food.") Dzērieni, īpaši kafija un alkohols, tika raksturoti kā viduvēji, ar ierobežotu izvēli.
  • Staff: Personāls saņēma dažādas atsauksmes, daži viesi uzskatīja viņus par nedraudzīgiem un nepalīdzīgiem. Viens viesis minēja, ka bārmenis nebija ļoti draudzīgs un sekoja līdzi, cik daudz dzērienu viesi patērēja. Šī viesmīlības trūkuma tēma atkārtojās vairākās atsauksmēs.

Kategoriju vērtējumi

  • Atrašanās vieta 2.5
  • Miega kvalitāte 2.4
  • Numuri 2.2
  • Apkalpošana 2.6
  • Vērtība 2.3
  • Tīrība 2.6

Kopsavilkums

Kopumā Klas viesnīca piedāvā budžetam draudzīgu iespēju ar labu atrašanās vietu un dažādām ērtībām. Tomēr tīrība un ēdienu un dzērienu kvalitāte atstāj daudz vēlēties. Personāla attieksme arī mazina kopējo pieredzi. Šī viesnīca varētu būt piemērota tiem, kas meklē vienkāršu uzturēšanos bez augstām cerībām, bet tā var nebūt ideāla ģimenēm vai tiem, kas meklē greznu pieredzi. Uzlabojumi apkalpošanā un ērtībās varētu ievērojami uzlabot viesu apmierinātību.

Atrašanās vieta

Uzziniet vairāk Tripadvisor
Lai garantētu rezervāciju, samaksājiet 10% depozītu Wenfly Trust