Wenflyinfo@wenfly.lvRezervēt ceļojumuPieslēgties / Reģistrētieswenfly
No: Riga
Pēc: 26 Dec 2025
Uz: 7 naktis
Ceļotāji: 2 Pieaugušie

GRAND NAR HOTEL ADULT ONLY (16+) 4*

GRAND NAR HOTEL ADULT ONLY (16+) 4*GRAND NAR HOTEL ADULT ONLY (16+) 4*GRAND NAR HOTEL ADULT ONLY (16+) 4*GRAND NAR HOTEL ADULT ONLY (16+) 4*GRAND NAR HOTEL ADULT ONLY (16+) 4*
2.6 Labi pamatojoties uz 146 atsauksmēm

Informācija par viesnīcu

Viesu atsauksmju kopsavilkums

  • Tuvums apskates objektiem
  • Centrālā atrašanās vieta
  • Dažādas ērtības
  • Bezmaksas autostāvvieta
  • Tīrības problēmas
  • Nepatīkamas smakas
  • Rupjš personāls
  • Personāla zādzība
  • Slikta ēdiena kvalitāte
  • Neatbilst starptautiskajām gaumēm

Laipni lūdzam Grand Nar Hotel Kemerā, ģimenēm draudzīgā vietā. Izbaudiet numurus ar gaisa kondicionieri un mini bāru, baseinu un bezmaksas brokastis. Viesiem pieejama bezmaksas autostāvvieta. Izbaudiet itāļu virtuvi vietējos iecienītos restorānos kā Captain Pirate Restaurant. Apmeklējiet tuvumā esošās apskates vietas, piemēram, Moon Light Parki un Folklorik Yoruk Parki. Grand Nar Hotel piedāvā labāko no Kemeras, nodrošinot relaksējošu uzturēšanos.

Kas patika viesiem

  • Location: Viesi novērtēja viesnīcas tuvumu populāriem apskates objektiem, piemēram, Moon Light Parki un Folklorik Yoruk Parki, kas atrodas pastaigas attālumā. Centrālā atrašanās vieta Kemerā atvieglo apkārtnes izpēti. Daudziem viesiem patika tuvumā esošie ēdināšanas iestādes.
  • Facilities: Viesnīca piedāvā dažādas ērtības, tostarp baseinu, spa un fitnesa centru, kas viesiem šķita pievilcīgas. Bezmaksas autostāvvietas pieejamība tika novērtēta arī tiem, kas ceļo ar automašīnu. Daži viesi izbaudīja brokastu bufeti, uzskatot to par labu dienas sākumu.

Kas viesiem nepatika

  • Cleanliness: Vairāki viesi ziņoja par tīrības problēmām, pieminot netīras istabas un nepatīkamas smakas. Kāds viesis atzīmēja: "Es atgriezos mājās pilns ar mušu kodumiem," uzsverot higiēnas problēmas. Šīs problēmas daudziem apmeklētājiem sabojāja kopējo pieredzi.
  • Staff: Personāls saņēma jauktas atsauksmes, daži viesi aprakstīja tos kā rupjus un nepalīdzīgus. Īpaši satraucošs incidents notika, kad viesis redzēja, kā darbinieks zog no viņa istabas. Šādas pieredzes atstāja viesus neērti un nevēlami.
  • Food And Beverage: Ēdiena kvalitāte bija galvenais kritikas punkts, viesi uzskatīja, ka tā neatbilst starptautiskajām gaumēm. Kāds viesis atzīmēja: "Ēdiens bija briesmīgs, nekad nebija paredzēts angļiem." Turklāt viss iekļauts pakete tika kritizēta par to, ka tajā nav iekļauti stiprie alkoholiskie dzērieni, kas daudzus viesus sarūgtināja.

Kategoriju vērtējumi

  • Miega kvalitāte 3.1
  • Atrašanās vieta 2.8
  • Numuri 2.8
  • Apkalpošana 3.0
  • Vērtība 2.8
  • Tīrība 3.0

Kopsavilkums

Kopumā Grand Nar Hotel saņēma jauktas atsauksmes, ar būtisku kritiku par tīrību un personāla uzvedību. Lai gan atrašanās vieta un ērtības tika novērtētas, negatīvā pieredze ar ēdienu un apkalpošanu aizēnoja šos plusus. Viesnīca varētu būt piemērota tiem, kas prioritizē atrašanās vietu un pamata ērtības pār pakalpojumu kvalitāti. Tomēr potenciālajiem viesiem vajadzētu būt informētiem par ziņotajām problēmām pirms rezervācijas. Tā ir vislabāk piemērota ceļotājiem, kuri mazāk uztraucas par greznību un vairāk koncentrējas uz Kemer izpēti.

Atrašanās vieta

Uzziniet vairāk Tripadvisor
Lai garantētu rezervāciju, samaksājiet 10% depozītu Wenfly Trust