Viesu atsauksmju kopsavilkums
- Lieliska atrašanās vieta
- Tuvu apskates vietām
- Labas ērtības
- Pieejams baseins
- Bērnu aktivitātes
- Restorāns uz vietas
- Bārs/atpūtas telpa
- Brokastu bufete
- Slikta tīrība
- Pelējums vannas istabās
- Neatsaucīgs personāls
- Valodas barjeras
- Atkārtojoša ēdienkarte
- Maz karstu ēdienu
- Mazās plastmasas glāzes
- Numuri netiek regulāri tīrīti
Kas patika viesiem
- Location: Viesnīca atrodas Antālijā, populārā tūrisma galamērķī, kas pazīstams ar savām skaistajām pludmalēm un dzīvīgo kultūru. Viesi novērtēja tuvumu vietējām apskates vietām un ērtības tuvumā. Neskatoties uz viesnīcas trūkumiem, pati atrašanās vieta piedāvā vieglu piekļuvi apkārtnes izpētei. Daudzi viesi uzskatīja, ka šī vieta ir ideāla tiem, kas vēlas izjust vietējo turku atmosfēru.
- Facilities: Viesnīca piedāvā dažādas ērtības, tostarp baseinu, bērnu aktivitātes un restorānu. Viesi atzīmēja bāra/atpūtas telpas klātbūtni un novērtēja brokastu bufeti. Arī gaisa kondicionieris un seifs numuros tika minēti kā pozitīvas iezīmes. Tomēr ērtības bieži aizēnoja uzturēšanas problēmas, piemēram, baseins, kas bija pilns ar zaļām pelējuma un aļģēm.
Kas viesiem nepatika
- Cleanliness: Tīrība bija būtiska problēma, ar ziņojumiem par pelējumu vannas istabās un netīriem numuriem. Viesi bieži minēja, ka numuri netika regulāri tīrīti, un dvieļi netika mainīti katru dienu. Viens viesis norādīja: 'Neviens netīra jūsu numuru, mēs bijām tur nedēļu, un arī netika doti tīri dvieļi.' (Oriģināls: 'Nobody cleans your room we was there a week also no clean towels are given.')
- Staff: Daudzi viesi uzskatīja personālu par rupju un nepalīdzīgu, un valodas barjeras pasliktināja situāciju. Bija sūdzības par personāla nespēju sazināties angļu valodā un viņu nevērīgo attieksmi pret viesu problēmām. Viens viesis atzīmēja: 'Personāls gandrīz nerunāja angliski, un mums nācās izmantot Google Translate, lai viņiem kaut ko nodotu.' (Oriģināls: 'Staff barely spoke english and we had to use google translate to get anything through to them.')
- Food And Beverage: Ēdiena kvalitāte tika kritizēta par atkārtošanos un ierobežotību, ar ļoti maz karstiem ēdieniem. Viesi bija neapmierināti ar dažādības trūkumu un mazo plastmasas glāzīšu izmantošanu dzērieniem. Viens viesis minēja: 'Ēdiens vienmēr bija vienāds. Dzērieni tika pasniegti nepievilcīgās, mazās 0,2 l plastmasas glāzītēs.' (Oriģināls: 'The food was always the same. Drinks were served in unattractive, tiny 0.2 l plastic cups.')
Kategoriju vērtējumi
- Atrašanās vieta 3.5
- Miega kvalitāte 2.4
- Numuri 2.3
- Apkalpošana 3.1
- Vērtība 3.0
- Tīrība 2.3
Kopsavilkums
Kopumā viesu viedoklis par viesnīcu ir pārsvarā negatīvs, ar būtiskām problēmām tīrībā, personāla apkalpošanā un ēdiena kvalitātē. Pozitīvs aspekts ir atrašanās vieta Antālijā, kas piedāvā vieglu piekļuvi vietējām apskates vietām. Tomēr slikta uzturēšana un apkalpošana aizēno šīs priekšrocības. Viesnīca varētu piesaistīt budžeta ceļotājus, kuri prioritizē atrašanās vietu pār komfortu un apkalpošanu. Potenciālajiem viesiem jābūt gataviem uz pamata pieredzi ar ierobežotām ērtībām un apkalpošanas kvalitāti.