Viesu atsauksmju kopsavilkums
- Ērta atrašanās vieta
- Tuvu pludmalei
- Slikta tīrība
- Problēmas ar ērtībām
- Nepietiekama apkalpošana
- Gaisa kondicioniera problēmas
- Trūkst svaigu dvieļu
Kas patika viesiem
- Atrašanās Vieta: Viesnīcas atrašanās vieta ir liels pluss viesiem, jo pludmale ir tikai 10 minūšu gājiena attālumā. Tas ļauj viesiem viegli baudīt jūru bez nepieciešamības pēc transporta. Centrālā atrašanās vieta arī ļauj viegli piekļūt tuvējām apskates vietām un ērtībām. Viesi novērtēja tuvumu pilsētas centram, padarot to par praktisku izvēli tiem, kas vēlas izpētīt apkārtni.
Kas viesiem nepatika
- Tīrība: Viesi bieži minēja problēmas ar tīrību, norādot, ka grīdas tika mazgātas tikai vienu reizi nedēļas laikā. Viens viesis atzīmēja: '7 dienu laikā grīdas tika mazgātas vienu reizi (ja to var saukt par mazgāšanu ??).' Regulāru uzkopšanas pakalpojumu trūkums, piemēram, gultas veļas un dvieļu maiņa, arī bija bieža sūdzība. Turklāt viesiem pašiem bija jārūpējas par atkritumu izvešanu un tualetes papīra iegūšanu.
- Ērtības: Viesnīcas ērtības atstāja daudz vēlamā, viesi saskārās ar problēmām, piemēram, ar problemātisku gaisa kondicionieri. Viens viesis norādīja: 'Bija problēmas ar gaisa kondicioniera darbību.' Balkona trūkums un vienveidīgas brokastis arī izraisīja neapmierinātību. Viesi uzskatīja, ka ērtības neatbilst viņu cerībām uz komfortu un ērtībām.
- Apkalpošana: Apkalpošana viesnīcā bija vēl viena problēma, viesi ziņoja, ka uzkopšanas personāls trīs dienas neieradās. Šī uzmanības trūkums viesu vajadzībām, piemēram, svaigu dvieļu un gultas veļas nodrošināšana, bija kaitinoša. Viens viesis bija spiests pats iznest atkritumus koridorā un iegūt tualetes papīru. Šis apkalpošanas līmenis neatbilda daudzu apmeklētāju cerībām.
Kategoriju vērtējumi
- Atrašanās vieta 3.0
- Miega kvalitāte 3.0
- Numuri 2.0
- Apkalpošana 2.0
- Vērtība 2.0
- Tīrība 2.0
Kopsavilkums
Kopumā Britannia Hotel&Villas piedāvā budžetam draudzīgu iespēju ar ērtu atrašanās vietu netālu no pludmales. Tomēr viesi ir izteikuši ievērojamu neapmierinātību ar tīrību un sniegto apkalpošanu. Ērtības arī neatbilda cerībām, ar problēmām, piemēram, problemātisku gaisa kondicionieri un vienveidīgām brokastīm. Šī viesnīca var būt piemērota tiem, kas prioritāti piešķir atrašanās vietai un izmaksām, nevis komfortam un apkalpošanai. Potenciālajiem viesiem vajadzētu būt gataviem vienkāršai pieredzei un attiecīgi pārvaldīt savas cerības.