Wenflyinfo@wenfly.lvRezervēt ceļojumuPieslēgties / Reģistrētieswenfly
No: Riga
Pēc: 26 Dec 2025
Uz: 7 naktis
Ceļotāji: 2 Pieaugušie

BELPOINT BEACH HOTEL 4*

BELPOINT BEACH HOTEL 4*BELPOINT BEACH HOTEL 4*BELPOINT BEACH HOTEL 4*BELPOINT BEACH HOTEL 4*BELPOINT BEACH HOTEL 4*
2.5 Labi pamatojoties uz 254 atsauksmēm

Informācija par viesnīcu

Viesu atsauksmju kopsavilkums

  • Tīrs baseins
  • Gleznains skats
  • Ērta atrašanās vieta
  • Netīras istabas
  • Slikta ēdiena kvalitāte
  • Rupjš personāls
  • Pamatu trūkums

Kas patika viesiem

  • Baseins: Baseins bija viens no nedaudzajiem pozitīvajiem aspektiem viesnīcā. Viesi novērtēja tā tīrību un atsvaidzinošo auksto ūdeni, kas bija labi uzturēts. Neskatoties uz kopējo negatīvo pieredzi, baseina zona piedāvāja patīkamu skatu uz kalniem. "Pozitīvi, ka baseins bija tīrs, auksts un labi uzturēts," atzīmēja viens no viesiem.
  • Atrašanās Vieta: Viesnīca atrodas Beldibi, kas piedāvā gleznainu skatu uz apkārtējiem kalniem. Šis dabas skaistums bija viens no nedaudzajiem pozitīvajiem aspektiem, ko minēja viesi. Atrašanās vieta ir ērta tiem, kas vēlas izpētīt vietējo apkārtni.

Kas viesiem nepatika

  • Tīrība: Tīrība bija liela problēma visā viesnīcā, daudzi viesi ziņoja par netīrām istabām un koplietošanas telpām. Viens viesis atrada cigarešu pilnu krūzi uz sava balkona un izmantotu kosmētikas salveti uz vannas istabas grīdas. "Visa ēka izskatījās nogurusi un netīra iekšpusē," atzīmēja cits viesis.
  • Ēdiens Un Dzērieni: Ēdiena kvalitāte tika pastāvīgi kritizēta, viesi to aprakstīja kā slikti apstrādātu un neapetītlīgu. Daudzi minēja, ka pārtikas pārpalikumi tika izmantoti atkārtoti, un ierobežotā izvēle bieži bija auksta. Dzērieni arī bija problemātiski, bieži trūka un bija sliktas kvalitātes. "Ēdiens, tas nav ēdiens, tas ir putra," komentēja viens no viesiem.
  • Apkalpošana: Apkalpošana bieži tika raksturota kā nepietiekama, personāls izskatījās rupjš vai pārņemts. Viesiem bija atkārtoti jālūdz pamata ērtības, piemēram, tualetes papīrs un tīri dvieļi. "Jums pastāvīgi jālūdz tualetes papīrs," atzīmēja viens no viesiem, uzsverot proaktīvas apkalpošanas trūkumu.

Kategoriju vērtējumi

  • Atrašanās vieta 3.2
  • Miega kvalitāte 2.4
  • Numuri 2.1
  • Apkalpošana 2.2
  • Vērtība 2.2
  • Tīrība 2.0

Kopsavilkums

Kopumā viesi bija ļoti neapmierināti ar savu uzturēšanos viesnīcā. Visbiežākās sūdzības bija par tīrību, ēdiena kvalitāti un apkalpošanu, kas bija ievērojami zemākas par gaidīto. Lai gan baseins un atrašanās vieta piedāvāja dažas pozitīvas iezīmes, tās nebija pietiekamas, lai kompensētu negatīvos aspektus. Šī viesnīca var nebūt piemērota tiem, kas meklē komfortablu un bezrūpīgu atvaļinājumu. Tā varētu piesaistīt budžeta ceļotājus, kuri prioritizē atrašanās vietu pār ērtībām.

Atrašanās vieta

Uzziniet vairāk Tripadvisor
Lai garantētu rezervāciju, samaksājiet 10% depozītu Wenfly Trust