Wenflyinfo@wenfly.lvRezervēt ceļojumuPieslēgties / Reģistrētieswenfly
No: Riga
Pēc: 26 Dec 2025
Uz: 7 naktis
Ceļotāji: 2 Pieaugušie

ALAN XAFIRA DELUXE RESORT & SPA 5*

ALAN XAFIRA DELUXE RESORT & SPA 5*ALAN XAFIRA DELUXE RESORT & SPA 5*ALAN XAFIRA DELUXE RESORT & SPA 5*ALAN XAFIRA DELUXE RESORT & SPA 5*ALAN XAFIRA DELUXE RESORT & SPA 5*
3.6 Ļoti labi pamatojoties uz 3832 atsauksmēm

Informācija par viesnīcu

Viesu atsauksmju kopsavilkums

  • Pārsteidzoša animācijas komanda
  • Aizraujoša izklaide
  • Liela baseina zona
  • Baseina bārs
  • Problēmas ar numuru tīrību
  • Slikta ēdiena kvalitāte
  • Ierobežota bufetes izvēle
  • Nereaģējošs personāls

Kas patika viesiem

  • Animācija: Viesi īpaši novērtēja viesnīcas animācijas komandu, kas nodrošināja aizraujošu izklaidi visa uzturēšanās laikā. Komanda tika raksturota kā pārsteidzoša, īpaši izceļot tādus darbiniekus kā Gulsuma, kas bija ļoti laipni un viesmīlīgi. Vakara izklaide tika uzskatīta par lielisku iespēju, lai gan daži vēlējās, lai tā būtu ilgāka.
  • Baseins: Viesnīcas baseina zona saņēma pozitīvas atsauksmes par tās izmēru un dekoru. Viesiem patika lielie baseini, un viņi tos uzskatīja par uzturēšanās galveno priekšrocību. Baseina bārs un kopējā atmosfēra ap baseinu tika novērtēta, padarot to par patīkamu vietu atpūtai.

Kas viesiem nepatika

  • Tīrība: Daudzi viesi ziņoja par problēmām ar numuru un viesnīcas tīrību kopumā. Numuri tika raksturoti kā netīri un nehigiēniski, un daži viesi atrada savus numurus šausmīgā stāvoklī ierašanās brīdī. Mājas uzkopšanas pakalpojumi tika kritizēti par nepietiekamību, un tika ziņots, ka numuri netika pienācīgi uzkopti, un tādas pamatlietas kā dvieļi un tualetes papīrs netika papildinātas. Viens viesis pieminēja: 'Numurs bija netīrs. Mēs izvēlējāmies uzkopšanu vienu reizi 7 dienu laikā, dvieļi netika nomainīti, tualetes papīra nebija.'
  • Ēdiens: Ēdiena kvalitāte viesnīcā bija galvenais neapmierinātības punkts daudziem viesiem. Bufete tika raksturota kā ar ierobežotu izvēli, ar atkārtotiem ēdieniem, kas nebija kvalitatīvi. Daži viesi atrada ēdienu tik nepievilcīgu, ka izvēlējās ēst ārpus viesnīcas. Viens viesis atzīmēja: 'Ēdiens ir patiesi šausmīgs, viņi neizjūt lepnumu par neko, kas saistīts ar ēdienu.'
  • Klientu Apkalpošana: Klientu apkalpošana bija vēl viena joma, kur viesnīca, pēc viesu atsauksmēm, neattaisnoja cerības. Personāls bieži nereaģēja uz palīdzības pieprasījumiem, piemēram, salabot bojātas ērtības vai risināt problēmas ar numuriem. Viesi jutās, ka vadība nepietiekami reaģēja uz viņu sūdzībām, kas radīja vilšanos. Viens viesis atzīmēja: 'Personāls nereaģē uz problēmām. Trīs reizes lūdza inženieri apskatīt mūsu gaisa kondicionieri, teica, ka kāds būs pēc 15 minūtēm. Neviens neatnāca.'

Kategoriju vērtējumi

  • Miega kvalitāte 3.5
  • Atrašanās vieta 3.3
  • Numuri 3.5
  • Apkalpošana 3.2
  • Vērtība 3.2
  • Tīrība 3.2

Kopsavilkums

Alan Xafira Deluxe Resort & Spa piedāvā jauktu pieredzi saviem viesiem. Lai gan animācijas komanda un baseina zona ir priekšrocības, būtiskas problēmas ar tīrību un ēdiena kvalitāti samazina kopējo iespaidu. Viesnīca vislabāk piemērota budžeta apzinīgiem ceļotājiem, kuri vairāk novērtē izklaidi un atpūtu pie baseina nekā luksusa apstākļus. Tomēr potenciālajiem viesiem jābūt gataviem uz nekonsekventu apkalpošanu un jāuzmanās no iespējamiem krāpniekiem. Ģimenēm un tiem, kas meklē īstu 5 zvaigžņu pieredzi, iespējams, vajadzētu apsvērt citus variantus.

Atrašanās vieta

Uzziniet vairāk Tripadvisor
Lai garantētu rezervāciju, samaksājiet 10% depozītu Wenfly Trust