Wenflyinfo@wenfly.lvRezervēt ceļojumuPieslēgties / Reģistrētieswenfly
No: Riga
Pēc: 26 Dec 2025
Uz: 7 naktis
Ceļotāji: 2 Pieaugušie

ROYAL SEGINUS 5*

ROYAL SEGINUS 5*ROYAL SEGINUS 5*ROYAL SEGINUS 5*ROYAL SEGINUS 5*ROYAL SEGINUS 5*ROYAL SEGINUS 5*ROYAL SEGINUS 5*ROYAL SEGINUS 5*ROYAL SEGINUS 5*
4.4 Ļoti labi pamatojoties uz 4100 atsauksmēm

Informācija par viesnīcu

Viesu atsauksmju kopsavilkums

  • Plašs ērtību klāsts
  • Vairāki baseini
  • Ūdens parks
  • Labi aprīkots fitnesa centrs
  • Pludmales atrašanās vieta
  • Ainaviskie skati
  • Tuvums apskates vietām
  • Autobusu serviss
  • Numuru tīrības problēmas
  • Ilgs gaidīšanas laiks
  • Jutās ignorēti
  • Slikta ēdiena kvalitāte
  • Galda piederumu trūkums
  • Slikta apkalpošana ēdamzālē
  • Pārpildīti atkritumu tvertnes
  • Netīri dvieļi

Kas patika viesiem

  • Ērtības: Viesi novērtēja plašo ērtību klāstu viesnīcā, tostarp vairākus baseinus, ūdens parku un labi aprīkotu fitnesa centru. Pludmales atrašanās vieta bija arī izcila, piedāvājot vieglu piekļuvi jūrai. Daudzas ģimenes izbaudīja bērnu aktivitātes un plašos ģimenes numurus.
  • Personāls: Personāls saņēma dažādas atsauksmes, bet daži viesi izcēla izcilu apkalpošanu no atsevišķiem darbiniekiem. Kāds viesis minēja: "Resul Aslanham bija labākais; viņš patiešām padarīja mūsu brīvdienas." Tas liecina, ka, lai gan daži darbinieki pārsniedz cerības, kopējā apkalpošana var būt nekonsekventa.
  • Atrašanās Vieta: Viesnīcas atrašanās vieta Kemeragzi tika slavēta par ainaviskajiem skatiem un tuvumu vietējām apskates vietām. Viesi to atrada ērti izpētīt apkārtni un novērtēja viesnīcas nodrošināto autobusu servisu.

Kas viesiem nepatika

  • Tīrība: Vairāki viesi ziņoja par problēmām ar numuru tīrību, norādot, ka numuri netika regulāri tīrīti. Kāds viesis sūdzējās par pārpildītiem atkritumu tvertnēm un netīrām dvieļiem, sakot: "Slikts numuru serviss, esam šeit 3 naktis, un neviens no personāla nav tīrījis mūsu numuru, atkritumu tvertnes ir pārpildītas vannas istabās un guļamistabā, dvieļi un vannas istabas nav tīrītas." Tas norāda uz nepieciešamību uzlabot mājturības pakalpojumus.
  • Apkalpošana: Apkalpošana bija bieži kritizēta, viesi piedzīvoja ilgu gaidīšanas laiku un jutās ignorēti. Kāds viesis jutās diskriminēts, sakot: "Es gaidīju 15 minūtes pie bāra, un viņi vienkārši apkalpoja visus aiz manis." Tas liecina, ka apkalpošanas kvalitāte var atšķirties atkarībā no viesu tautības.
  • Ēdiens: Ēdiena kvalitāte, īpaši tējas laikā, tika kritizēta no vairākiem viesiem. Sūdzības ietvēra galda piederumu un salvešu trūkumu, kā arī sliktu apkalpošanu ēdamzālē. Tas norāda, ka ēdināšanas pieredze var neatbilst 5 zvaigžņu viesnīcas cerībām.

Kategoriju vērtējumi

  • Atrašanās vieta 4.4
  • Miega kvalitāte 4.4
  • Numuri 4.7
  • Apkalpošana 4.1
  • Vērtība 4.1
  • Tīrība 4.4

Kopsavilkums

Royal Seginus viesnīca piedāvā plašu ērtību klāstu un skaistu pludmales atrašanās vietu, padarot to ideālu ģimenēm un tiem, kas vēlas izbaudīt dažādas aktivitātes. Tomēr apkalpošanas kvalitāte un numuru tīrība ir bijusi nekonsekventa, daži viesi piedzīvoja aizkavēšanos un jutās ignorēti. Ēdināšanas pieredze arī saņēma dažādas atsauksmes, īpaši attiecībā uz apkalpošanu un ēdiena kvalitāti. Neskatoties uz šīm problēmām, daudzi viesi izbaudīja savu uzturēšanos, īpaši tie, kuriem bija pozitīva mijiedarbība ar izcilajiem darbiniekiem. Kopumā viesnīca ir vislabāk piemērota viesiem, kuri prioritizē ērtības un atrašanās vietu pār apkalpošanas konsekvenci.

Atrašanās vieta

Uzziniet vairāk Tripadvisor
Lai garantētu rezervāciju, samaksājiet 10% depozītu Wenfly Trust