Viesu atsauksmju kopsavilkums
- Plašs ērtību klāsts
- Piekļuve pludmalei
- Plaši numuri
- Gaisa kondicionēšana
- Slikta numuru apkalpošana
- Neatsaucīgs personāls
- Netīri numuri
- Ierobežota ēdienu izvēle
Kas patika viesiem
- Ērtības: Viesi novērtēja viesnīcas piedāvātās ērtības, piemēram, baseinu, bērnu aktivitātes un piekļuvi pludmalei. Spa un tenisa korta pieejamība pievilināja tos, kas meklē relaksāciju un atpūtu. Bezmaksas autostāvvieta un piekļuve ratiņkrēsliem tika atzīmētas kā ērtas iespējas. Bērnu kluba pieejamība padarīja to par labu izvēli ģimenēm.
- Komforts: Numuru komforta līmenis kopumā tika labi novērtēts, viesi atzīmēja plašumu un gaisa kondicionēšanu. Neskatoties uz dažām tīrības problēmām, kopējais numuru iekārtojums tika uzskatīts par pietiekamu ērtai uzturēšanās. Daudzi viesi novērtēja nesmēķētāju numuru pieejamību.
Kas viesiem nepatika
- Apkalpošana: Apkalpošana viesnīcā bija galvenais neapmierinātības iemesls viesu vidū. Daudzi ziņoja par sliktu numuru apkalpošanu un neatsaucīgu personālu, viens viesis norādīja: 'Pakalpojumi tiešām SLIKTI! Numuru apkalpošana pilnīgi NULLE!' (Services really BAD! Room services completely ZERO!). Ultra-iekļaujošais pakalpojums tika kritizēts par ātru alkohola un ēdiena izsīkumu.
- Tīrība: Tīrība bija būtiska problēma, vairāki viesi atrada savus numurus netīrus ierašanās brīdī. Viens viesis minēja, ka viņam tika parādīti vairāki numuri, pirms viņš izvēlējās vismazāk netīro variantu, kas norāda uz plaši izplatītu problēmu. Tīrības trūkums samazināja kopējo pieredzi daudziem apmeklētājiem.
- Ēdiens Un Dzērieni: Ēdienu un dzērienu piedāvājumi bieži tika kritizēti par dažādības un kvalitātes trūkumu. Viesi norādīja, ka katru dienu tiek pasniegts tas pats ēdiens ar ierobežotu izvēli. Viens pārskats minēja: 'Tas pats ēdiens katru dienu, jums nav izvēles' (The same food every day, you have no choice), kas norāda uz nepieciešamību uzlabot šo jomu.
Kategoriju vērtējumi
- Atrašanās vieta 4.0
- Miega kvalitāte 3.5
- Numuri 3.1
- Apkalpošana 3.2
- Vērtība 3.0
- Tīrība 2.9
Kopsavilkums
PERRE DELTA RESORT & SPA 5 * piedāvā dažādas ērtības, kas piesaista ģimenes un tos, kas meklē atpūtas aktivitātes. Tomēr viesnīca cīnās ar apkalpošanas kvalitāti un tīrību, kas ir galvenie viesu neapmierinātības iemesli. Ēdienu un dzērienu piedāvājumi arī prasa uzlabojumus, jo tiem trūkst dažādības un kvalitātes. Šī viesnīca varētu būt piemērota viesiem, kuri prioritizē ērtības pār apkalpošanu un ir gatavi neideālai pieredzei. Kopumā, lai gan viesnīcai ir potenciāls, tai ir nepieciešami būtiski uzlabojumi, lai atbilstu 5 zvaigžņu vērtējumam.