Viesu atsauksmju kopsavilkums
- Draudzīgs personāls
- Lieliska atrašanās vieta
- Numuri ar piekļuvi baseinam
- Tīrības problēmas
- Ēdiena kvalitāte
- Numuru uzturēšana
Kas patika viesiem
- Personāls: Viesi bieži slavēja personālu par draudzīgumu un uzmanību. Daudzi atzīmēja, ka personāls darīja visu iespējamo, lai nodrošinātu patīkamu uzturēšanos, bieži vien iesaistoties sarunās ar viesiem un radot viesmīlīgu atmosfēru. Kāds viesis minēja: "Viesnīcas personāls ir viens no labākajiem, ko esmu pieredzējis." ("The staff at the hotel are some of the best I have ever experienced.")
- Atrašanās Vieta: Kūrorta atrašanās vieta tika novērtēta par tās tuvumu vietējām apskates vietām un pludmalei. Viesi izbaudīja pastaigas gar jūras krastu uz tuvējām restorāniem un veikaliem. Kāds viesis uzsvēra: "Mēs gājām uz pilsētu gar jūras krastu no viesnīcas, daudz bāru un veikalu, kā arī liels lielveikals, kur viss ir ļoti lēts." ("We walked into the town along the seafront from the hotel, loads of bars and shops and a large supermarket where everything is very cheap.")
- Numuri Ar Tiešu Piekļuvi Baseinam: Numuri ar tiešu piekļuvi baseinam bija daudzu viesu izceltā vieta, piedāvājot tiešu piekļuvi baseinam un unikālu pieredzi. Viesi ieteica rezervēt šos numurus, lai nodrošinātu patīkamāku uzturēšanos. Kāds viesis minēja: "Mans partneris un es uzturamies vienā no numuriem ar tiešu piekļuvi baseinam, un tas ir mainījis visu!" ("My partner and I are staying in one of the swim up pool rooms which has made all the difference!")
Kas viesiem nepatika
- Tīrība: Vairāki viesi ziņoja par problēmām ar tīrību, īpaši numuros ar tiešu piekļuvi baseinam. Problēmas ietvēra pelējumu vannas istabās un netīras grīdas, kas samazināja kopējo iespaidu. Kāds viesis atzīmēja: "Vannas istaba bija pārklāta ar pelējumu — uz sienām, ap izlietni un uz dušas šļūtenes." ("The bathroom was covered in mould—on the walls, around the sink, and on the shower hose.")
- Ēdiena Kvalitāte: Ēdiena kvalitāte bija bieži kritizēta, viesi to raksturoja kā vienveidīgu un ne vienmēr karstu. Daži viesi izvēlējās ēst tuvējās restorānos, lai iegūtu labāku ēdināšanas pieredzi. Kāds viesis teica: "Ēdiens bija vienveidīgs un nekad nebija īpaši karsts." ("The food was repetitive and never particularly hot.")
- Numuru Uzturēšana: Viesi saskārās ar problēmām numuru uzturēšanā, piemēram, salauztu gaisa kondicionieri un netīriem numuriem. Šīs problēmas bieži tika atrisinātas pēc ziņošanas, bet tās ietekmēja kopējo apmierinātību. Kāds viesis minēja: "Gaisa kondicionieris salūza trīs reizes, to salaboja pēc mūsu ziņojuma, bet, iespējams, tas ir jāatjaunina." ("The air con broke three times, this was repaired when we reported it but probably needs an upgrade.")
Kategoriju vērtējumi
- Miega kvalitāte 4.3
- Atrašanās vieta 4.0
- Numuri 4.3
- Apkalpošana 4.0
- Vērtība 3.9
- Tīrība 4.1
Kopsavilkums
My Ella Bodrum Resort & Spa piedāvā jauktu pieredzi, ar izcilu personāla apkalpošanu un ērtu atrašanās vietu kā galvenajiem plusiem. Numuri ar tiešu piekļuvi baseinam ir īpaši ieteicami to unikālās piekļuves dēļ. Tomēr ir atzīmētas problēmas ar tīrību un ēdiena kvalitāti, kas var samazināt kopējo iespaidu. Kūrorts ir vislabāk piemērots viesiem, kuri novērtē draudzīgu apkalpošanu un labu atrašanās vietu, bet ir gatavi pievērt acis uz dažiem uzturēšanas un ēdināšanas trūkumiem. Kopumā tas nodrošina pienācīgu uzturēšanos, īpaši tiem, kas aktīvi iesaistās ar personālu.