Wenflyinfo@wenfly.lvRezervēt ceļojumuPieslēgties / Reģistrētieswenfly
No: Riga
Pēc: 26 Dec 2025
Uz: 7 naktis
Ceļotāji: 2 Pieaugušie

KAMELYA AISHEN CLUB HV-1

KAMELYA AISHEN CLUB HV-1KAMELYA AISHEN CLUB HV-1KAMELYA AISHEN CLUB HV-1KAMELYA AISHEN CLUB HV-1KAMELYA AISHEN CLUB HV-1
4.3 Ļoti labi pamatojoties uz 2681 atsauksmēm

Informācija par viesnīcu

Viesu atsauksmju kopsavilkums

  • Liela ēdienu dažādība
  • Viesmīlīgs personāls
  • Labi uzturētas ērtības
  • Skaista pludmale
  • Lieli baseini
  • Vietējie ēdieni
  • Uzmanīgs serviss
  • Plašas aktivitātes
  • Novecojuši numuri
  • Tīrības problēmas
  • Slikta klientu apkalpošana
  • Putekļainas virsmas
  • Nolietots mēbeles
  • Lipīgas grīdas
  • Rupjš pārstāvis

Kas patika viesiem

  • Ēdiens: Viesi novērtēja lielo ēdienu un dzērienu dažādību viesnīcā. Ēdienkartē bija plašs ēdienu klāsts, un daudziem patika vietējie turku ēdieni. Katrs varēja atrast kaut ko sev piemērotu, ieskaitot starptautiskos variantus, kas padarīja ēdināšanu par vienu no uzturēšanās galvenajiem akcentiem.
  • Personāls: Personāls tika raksturots kā neticami viesmīlīgs, draudzīgs un uzmanīgs pret katru detaļu. Daudzi viesi jutās labi aprūpēti, atzīmējot personāla pūles, lai nodrošinātu patīkamu uzturēšanos. Pozitīvas mijiedarbības ar personālu būtiski uzlaboja kopējo pieredzi.
  • Ērtības: Viesnīcas ērtības tika slavētas par to labu uzturēšanu un plašumu. Viesi baudīja lielos baseinus, skaistos dārzus un apburošo pludmali ar mīkstām smiltīm un tīru ūdeni. Dažādās aktivitātes pieaugušajiem un bērniem padarīja to par ideālu galamērķi ģimenēm.

Kas viesiem nepatika

  • Numuru Stāvoklis: Daudzi viesi uzskatīja, ka numuri ir novecojuši un nepieciešama renovācija. Bieži tika minētas tādas problēmas kā putekļainas virsmas un nolietots mēbeles. Viens viesis atzīmēja: "Numuri ir ļoti novecojuši un nepieciešama steidzama renovācija." Tas samazināja kopējo uzturēšanās komfortu.
  • Tīrība: Tīrība bija būtiska problēma vairākiem viesiem, ar ziņojumiem par lipīgām grīdām un putekļiem visur. Viens viesis izteica vilšanos, sakot: "Mājsaimniecība neko pareizi netīra, visas virsmas bija putekļainas visā uzturēšanās laikā." Šī tīrības trūkums bija atkārtota problēma.
  • Klientu Apkalpošana: Daži viesi piedzīvoja sliktu klientu apkalpošanu, īpaši ar viesu attiecību pārstāvi. Vienā pārskatā tika minēts: "Viesu attiecību pārstāve, Aishen, bija ārkārtīgi rupja, augstprātīga un pat neuzklausīja." Šādas pieredzes atstāja negatīvu iespaidu uz uzturēšanos.

Kategoriju vērtējumi

  • Atrašanās vieta 4.4
  • Miega kvalitāte 4.2
  • Numuri 4.0
  • Apkalpošana 4.1
  • Vērtība 4.1
  • Tīrība 4.2

Kopsavilkums

Kopumā Kamelya Aishen Club HV-1 piedāvā jauktu pieredzi saviem viesiem. Lai gan ēdiens, personāls un ērtības saņem augstu novērtējumu, novecojušie numuri un tīrības problēmas ir būtiski trūkumi. Viesnīca ir labi piemērota ģimenēm, pateicoties plašajām aktivitātēm un skaistajai apkārtnei. Tomēr tie, kas meklē modernus numurus un nevainojamu apkalpošanu, var būt vīlušies. Viesi, kuri novērtē ēdināšanu un izklaides iespējas, visticamāk, izbaudīs savu uzturēšanos.

Atrašanās vieta

Uzziniet vairāk Tripadvisor
Lai garantētu rezervāciju, samaksājiet 10% depozītu Wenfly Trust