Viesu atsauksmju kopsavilkums
- Nevainojama tīrība
- Draudzīgs personāls
- Modernas ērtības
- Lielisks spa
- Rūpīga tīrīšana
- Viesmīlīga atmosfēra
- Ēdiens nav pietiekami karsts
- Skaļa mūzika
- Kultūras orientācija
- Troksnis traucē
Kas patika viesiem
- Tīrība: Viesi pastāvīgi slavēja viesnīcas tīrību, norādot, ka tā ir nevainojami tīra. Tīrīšanas personāls saņēma augstus vērtējumus par savu rūpību un uzmanību detaļām. Viens viesis minēja: "Viesnīca ir nevainojami tīra, ar izciliem tīrītājiem visā." Šī tīrības uzturēšana būtiski veicināja kopējo pozitīvo pieredzi.
- Personāls: Viesnīcas personāls bieži tika raksturots kā draudzīgs un viesmīlīgs. Daudzi viesi novērtēja viņu izpalīdzību un pozitīvo atmosfēru, ko viņi radīja. Viens viesis atzīmēja: "99% personāla ir absolūti lieliski, draudzīgi, vienmēr ar viņiem varēja pasmieties." Šis apkalpošanas līmenis palielināja uzturēšanās prieku.
- Ērtības: Viesnīcas ērtības tika augstu novērtētas, viesi baudīja modernas ērtības un dažādus piedāvātos pakalpojumus. Īpaši tika izcelts spa un sporta zāle, ar konkrētiem darbiniekiem saņemot uzslavas. Viens viesis teica: "Spa un sporta zāle ir ļoti labi (Ahmeds un Ozzie ir pelnījuši pieminēšanu šeit!)." Šīs ērtības veicināja greznu pieredzi.
Kas viesiem nepatika
- Ēdiena Temperatūra: Atkārtota problēma, ko minēja viesi, bija restorānā pasniegtā ēdiena temperatūra. Lai gan kvalitāte kopumā bija laba, ēdiens bieži nebija pietiekami karsts, īpaši vēlākās sēdēs. Viens viesis atzīmēja: "Lai gan kopumā tas ir ļoti garšīgs, tas vienkārši nav pietiekami karsts." Tas tika uzskatīts par jomu, kurai nepieciešami uzlabojumi viesnīcā šāda līmeņa.
- Troksnis: Troksnis bija būtiska problēma dažiem viesiem, īpaši skaļas mūzikas dēļ no blakus esošajām viesnīcām un pašā viesnīcā. Tas traucēja tiem, kas meklēja mierīgu uzturēšanos. Viens viesis komentēja: "Blakus esošās viesnīcas ir ĻOTI skaļas. Viņiem ir skaļa mūzika, kas turpinās līdz pusnaktij." Tas ietekmēja kopējo mierīgo vidi.
- Kultūras Orientācija: Daži viesi uzskatīja, ka viesnīca vairāk orientēta uz vācu viesiem, kas ietekmēja viņu pieredzi. Tas īpaši tika novērots brokastu piedāvājumos un apkalpošanā bāros. Viens viesis minēja: "Viesnīca vairāk orientēta uz vācu viesiem." Šis uztvere ietekmēja viņu lēmumu par atgriešanos.
Kategoriju vērtējumi
- Atrašanās vieta 4.6
- Miega kvalitāte 4.5
- Numuri 4.7
- Apkalpošana 4.7
- Vērtība 4.7
- Tīrība 4.8
Kopsavilkums
Kopumā Granada Luxury Red 5* piedāvā augstas kvalitātes pieredzi ar izcilu tīrību, draudzīgu personālu un augstākās klases ērtībām. Tomēr dažas jomas, piemēram, ēdiena temperatūra un trokšņa līmenis, prasa uzmanību. Viesnīca ir īpaši piemērota viesiem, kuri novērtē modernas ērtības un dzīvespriecīgu atmosfēru. Tā var nebūt ideāla tiem, kas meklē klusu, greznu atpūtu trokšņa problēmu un kultūras orientācijas dēļ. Neskatoties uz dažām kritiskām piezīmēm, daudzi viesi izbaudīja savu uzturēšanos un slavēja viesnīcas piedāvājumus.